Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горене на масло на Alfa 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с горене на масло на Alfa 147

    Здравейте на всички от няколко месеца имам проблем с маслото на колата преди да питам каквото и да е моля да ме извините ако се изразявам некомпетентно тъй като почти нищо неразбирам от коли.
    Накратко имах голямо губене на антифриз оказа се че проблема беше изкривена глава на блока (не съм сигурен дали бъркам понятията) както и да е оправиха колата и проблема с антифриза е решен след този ремонт обаче колата започна да губи стршно много масло на 900 000 километра губи около 600 700 грама масло (преди това никога не е имала проблеми с маслото) След въпросния ремонт за който споменах смених цялото масло на колата с наливно масло на БМВ 10 x 40 . Искам да ви попитам къде според вас е проблема възможно ли е това масло да не е за моята кола и затова да става така или пък другия варянт е след този ремонт да е станало нещо и това да е причината ще ви бъда много благодарен да ми дадете мнение или съвет !
    Last edited by Forza; d.m.y г., 19:53.

  • #2
    Като отвориш предния капак, някъде има табелка "only selenia" или нещо от сорта, ма не и БМВ.Гореше ми един мобил, като сложих селения спря.На първо време виж за течове на масло по двигателя, после си сложи правилното масло, после....чети тука - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=86324.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Forza Покажи съобщение
      ...след този ремонт обаче колата започна да губи стршно много масло на 900 000 километра губи около 600 700 грама масло ....
      Здравей, уточни пробега за който ти гори маслото, за да няма объркване! Би било добре да уточниш и двигателя / подозирам, че е бензинов/!

      Аз съм карал със споменатото масло от теб, но на друга марка.... моето мнение е че маслото не е хубаво и не бих повторил.
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #4
        Алфата е бензин 1.6 16v Twins Park, имам я от 2009 година от тогава до въпросното сменяне на масло колата се караше със Selenia Gold и докато карах колата с такова масло никога не е имала проблем или горене на масло след смяна на маслото с въпросното BMW наливно се появи проблема с горене на масло.
        Пробег: всеки ден карам колата от Бургас до Поморие и от Поморие до Бургас без почивка

        Comment


        • #5
          Мини на масло с вискозитет 10в50 или още по-добре на 10в60.
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Здравейте отново нищо неразбирам но мисля че не е проблема в маслото, заедно с един приятел го взехме неговата кола е 2006 модел и няма никакви проблеми. Мисля да сменя гумичките на клапаните ако не е от тях сигурно са сигменти до такъв извод стигнах след като прочетох темите по въпроса във форума

            Comment


            • #7
              Здрасти колега,според мен проблема ти идва от маслото почти сигурен съм.Вземи си Agip 10w40/10w60 или Selenia 20k For Alfa Romeo.Ако и тогава го гори значи трябва да сменяш гумички на клапаните или сегменти.А и ще е добре да погледнеш дали има течове на масло по двигателя може и от там да губиш масълце.Успех!
              Alfa Romeo 145 Twin Spark 1.6 120hp

              Comment


              • #8
                Точно това и ще направя първо ще сменя маслото после ще споделя впечатления благодаря на всички за отговорите

                Comment


                • #9
                  Здравейте колеги смених най-накрая маслото със selenia gold проблема с горенето на маслото си остана около 900гр на 1000км чудя се кой път да хвана сега, чудя се да сменям гумички ли какво да правя някой ако може да ме посъветва ще съм много благодарен. Четох тук във форума да се почистят масления сепаратоp и дебитомера преди да се прибегне до смяна на гумички какво е вашето мнение благодаря предварително!

                  Двигателя на колата е бензин 1,6 16v
                  Last edited by Forza; d.m.y г., 10:25.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Forza Покажи съобщение
                    Здравейте колеги смених най-накрая маслото със selenia gold проблема с горенето на маслото си остана около 900гр на 1000км чудя се кой път да хвана сега, чудя се да сменям гумички ли какво да правя някой ако може да ме посъветва ще съм много благодарен. Четох тук във форума да се почистят масления сепаратоp и дебитомера преди да се прибегне до смяна на гумички какво е вашето мнение благодаря предварително!

                    Двигателя на колата е бензин 1,6 16v
                    Продай я. Не си струва занимавката.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Колега , старата ми кола беше нисан и имаше същия проблем - литър масло липсваше на 1000 км. При мен беше теч от семеринга на коляновия вал. Провери там. Но това , което казваш за крива глава ме навява на мисълта , че може да е от нея . Също така добре си се насочил , може да е от сегментите , може да е и от гумичките на клапаните . Бих те посъветвал да си премериш компресията на цилиндрите, така можеш да изключиш сегментите като причина.Ако не е теч от картер,от гарнитура картер-блок, от семеринг колянов вал, от гарнитура блок- глава , от капак клапани(малко вероятно) ти остават два варианта. Единият е само гумички , шлайф на главата и гарнитура или по сигурния , който аз бих предприел е глава втора ръка , която да ревизираш , шлайфаш и пак гарнитура. Имай предвид , че ти говоря за общ случай , защото нямам никакви наблюдения за конкретния двигател. А относно маслото , някои се заблуждават ,че селения е най-добрия избор . Това е само маркетинг и реклама . Аз карам с Тотал магнатек и съм много по-доволен , двигателят ми също, съдейки по работата му.
                      Успех!
                      Last edited by joluesh; d.m.y г., 11:16.

                      Comment


                      • #12
                        Ами ако няма износване, а само блокирал маслообиращ сегмент. Какви се получава? Има компресия в рамките на нормалното, но гори масло?
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря на всички за отговорите! Проблема е че всеки майстор казва сигменти но не веднъж се е случвало на приятели да им ги сменят и да не е от тях неразполагам с пари да ги дам на вятъра, а продажбата на колата не е решение защото нямам пари да доплатя а за тези пари които ще взема от алфата ще взема същия кошник че може и да е по-зле като цяло непредполагах че проблема може да е толкова сложен но явно е

                          Comment


                          • #14
                            за да си сигурен, че няма да гори масло, сваляш главата и и правиш пълен ремонт, сменяш сегменти и като си я докарал до тук за да не я отваряш пак сменяш и биелни лагери поне. Но този ремонт си е цифра, оправдан е само ако смяташ да караш тази кола поне 7-8 години.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Проблемът не е в маслото а в двг. Някои TS си горят масло и това е. Историята познава не 1 и 2 случая, в които никакъв ремонт не помага т.е. човек просто трябва да спре в един момент да си блъска коравата глава в стената и да се оттърве от колата. Особено при сегашната цена на колата. Щом нямаш пари заменяй я за една 8 клапанова Вектра примерно и това е. Като събереш ще си купиш.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X